2009. június 27., szombat

Pokcsipestol a korhazig!

Na ez sem egy egyszeru story.... kb 4 nappal ezelott megharapott egy ilyen dog mikozbe aludtam... szal csak tipp h pok volt de sztem tuti az volt... nem nagyon foglalkoztam vele, ment a melo 1000-el meg egy kis kikapcsolodas of course a varosba (Monticello). Aztan jott a baj... egyre nagyobb lett a labam, elkezdett irtozatos modon fajni... lassan alig birtam raallni... megmutattam a tabori noverkenek, de azt mondta szte nem para, de azert menjek vissza majd a kis NY-i kiruccanasom utan... ez igz is tortent... visszamentem, es teljes nyugodtsaggal valaszolt, h ugy gondolja elfertozodott a seb... ohh hat igen... ide se ertem es mehettem is be korhazba ahol szinten nem estek tulzasokba, megneztek a labam, es mar irtak is fel az antibiotikumot... napi 4 tabi 10 napig... izgalmas!

Most mar sokkal jobban vagyok, a duzzanat szepen lement, de tegnap meg nem tudtam melozni, ma nyomtam a munkat, de nem eroltettem tul magam :) Szoval ugynezki megmaradok! :) De meg gyogyulgatok....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése